Update klanttevredenheid Flex West-Brabant

Onze organisatie is continu in ontwikkeling. We streven ernaar zoveel mogelijk talent te bewegen. Dat doen we onder andere via Flex West-Brabant. Via de Inhuurdesk en achterliggende systemen wordt het mogelijk overzichtelijk en rechtmatig extern talent in te huren op tijdelijke opdrachten binnen organisaties. Onlangs zijn we op pad gegaan om onze systemen eens onder de loep te nemen. Waar liggen nog kansen? En hoe tevreden is men over de inhuurdesk? Daarover meer in dit artikel.

Tevredenheid applicatie Flex West-Brabant
In onze regionale rondvraag zijn we nagegaan hoe we de applicatie achter onze inhuurdesk kunnen optimaliseren. Onder andere gebruiksvriendelijkheid is een punt van aandacht in dit proces. Dit heeft ertoe geleid dat we werken aan het aanpassen van workflows, het opzetten van instructie video’s en het bevragen van onze contractpartners. Al met al werkt de applicatie op het niveau dat we op regionaal vlak van een dergelijk product verlangen. De focus is nu om de software verder te optimaliseren.

Tevredenheid Flex West-Brabant
Naast de tevredenheid van de applicatie achter onze inhuurdesk hebben we ook gekeken naar de tevredenheid over de inhuurdesk zelf. Uit een regionale enquête blijkt dat onze inhuurdesk wordt bekroond met een 7,2. We zijn erg trots op dit cijfer maar we beseffen ons ook dat er ruimte is voor verbetering. Uit de rondvraag blijkt vooral een grote wens te zijn op vlak van bereikbaarheid. Hiermee gaan we aan de slag. Ten slotte bleek men ook tevreden te zijn met de huidige contractpartners van de inhuurdesk.

De regionale rondvraag heeft ons diverse inzichten en verbeterpunten gegeven. Hiermee kunnen we in de komende tijd aan de slag. Heb je nog vragen over onze vervolgstappen of wil je meer weten over onze onderzoeken? Neem dan contact met ons op via inhuurdesk@flexwestbrabant.nl.